[O1] Poradźcie coś

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Drzosz
    Drive
    • 2013
    • 67
    • Octavia III (5E3)
    • CDAA 1.8 TSI 160 KM
    • CJSA 1.8 TSI 180 KM

    [O1] Poradźcie coś

    Zamieszczone przez Prekompilator
    Co prawda to nie skoda, ale w tym przypadku prawa fizyki są takie same.
    Honda dla Civica też podaje inne wartości w zależności od wyposażenia i rozmiaru opon 0-100 km/h od 8.7 w S do 9.7 w Executive, masy od 1209 (S) koła 195x65x15 do 1261 (Executive) koła 225x45x17 spalanie w mieszanym 5.8 (S) i 6.1 (Executive)
  • Biały1
    Drive
    • 2012
    • 60
    • Octavia I combi (1U5)
    • AZJ 2.0 MPI 115 KM

    #2
    [O1] Poradźcie coś

    Mam ogromny problem proszę was o poradę. Moja Octavia 27.12 odmówiła posłuszeństwa. Zapaliły się kontrolki silnika, ABS, ASR, Air Bag. Silnik przestał pracować i musiałem odholować auto do warsztatu. Mechanik stwierdził ze to wina kompa oraz nadpalonych przewodów które znajdują się w obudowie na akumulatorze.
    Naprawiony samochód sprawny jeździ. Lecz poinformował mnie że komp pokazuje błędy co jakiś czas sondy lambda oraz przepływomierza.
    Znany mi problem którego usunięciem zająłem się odpowiednio w maju wymiana przepływomierza na oryginał. oraz we wrześniu sondy lambda.(również oryginał)
    Skąd ponowne wskazywania błędów części które zostały wymienione.
    Jest jeszcze taka problematyczna druga sprawa że w czasie przyśpieszania tak pod ok 4 tyś/min zapala się kontrolka ASR i EPC które gasną (kasują się) w chwili ponownego włączenia silnika.

    Czy jest ktoś mi w stanie pomóc.

    Doradzić kumatego mechanika, elektryka ok Iławy Ostródy

    zdiagnozowanie Vag-em dla mnie jest niemożliwe nie mam takiej możliwości.

    Chciałbym pozbyć się tego problemu jak najszybciej.

    Komentarz

    • tomus7
      RS
      • 2010
      • 1896
      • Peugeot

      #3
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=53257 zajrzyj to spece` w diagnozach znajdź najbliższego napewno pomoże
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz

      • Carlo8809
        Classic
        • 2012
        • 24

        #4
        Witam, jeżeli w trakcie jazdy zapaliły ci się kontrolki ASR i EPC i gasną po ponownym odpaleniu silnika to może być to wina przepustnicy. Ja też tak miałem. Albo do wymiany ( w aso ok. 1000 zł) albo wystarczy ja zaprogramować ponownie (w aso ok. 200 zł). U nie po zaprogramowania od 7 tys km nic się nie dzieje, więc oby u Ciebie było podobnie. Pozdrawiam!
        Diesels are for elderly people

        Komentarz

        • Biały1
          Drive
          • 2012
          • 60
          • Octavia I combi (1U5)
          • AZJ 2.0 MPI 115 KM

          #5
          Przepustnica zaprogramowana ponownie i jak mówiłeś problem zniknął. Pozostał jeszcze problem check engine. Po czyszczeniu przepustnicy błędy wykasowano. Check engine zapaliło się po przejechaniu ok 40 km. Po kilku następnych nie zapaliło się przy uruchamianiu silnika, a teraz kolejny raz świeci? Jakieś zwarcie na przewodach, pokazywało kiedyś błąd sądy lambda która została wymieniona na oryginalną, przepływka też wymieniona, takie błędy wskazywał vag.

          Komentarz

          • kecaj
            RS
            • 2009
            • 1511
            • Superb II (3T4)

            #6
            Biały1, Czy aktualnie masz jakieś błędy po diagnozie?
            Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

            Komentarz

            • Biały1
              Drive
              • 2012
              • 60
              • Octavia I combi (1U5)
              • AZJ 2.0 MPI 115 KM

              #7
              Jak mówiłem po diagnozie i skasowaniu błędów nie było i check engine nie świeciło się. Po przejechaniu ok 40 km zapaliła się check engine, następnie po ok 10 km jazdy i przy ponownym uruchamianiu silnika już się nie paliła kontrolka i ponownie po ok 14 km przy uruchamianiu zapaliła się i świeci, od tego momentu przejechałem z 20 km. tak to się przedstawia.
              Masz jakis pomysł na mój problem?

              Komentarz

              • kecaj
                RS
                • 2009
                • 1511
                • Superb II (3T4)

                #8
                Właśnie teraz potrzebna jest ponowna diagnoza.
                Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                Komentarz

                Pracuję...